piątek, 17 stycznia 2014

Zawieszam

Przepraszam, ta historia mnie przerosła.

7 komentarzy:

  1. Cóż, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda i to wielka , ale ja szanuje twoja decyzje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, mam nadzieje, ze kiedyś wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne... Lubiłam tę historię... Może czasem przypominała mi inne książki, ale masz fajny styl i ta historia naprawdę była świetna... Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz, oczywiście jeśli sprawia Ci przyjemność pisanie tego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :( Wczytałam się ale mam nadzieję że szybko wrócą ci i forma i chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale będziesz jeszcze pisać prawda ?? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę no! :( Wielka szkoda :(
    Lubiłam to opowiadanie, bo miało swój specyficzny klimat... Podobało mi się też jak kreowałaś bohaterów... Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń